Tuesday, September 23, 2008

TERHARU


dah lama mengemaskini blog aku nih,,,hehehe,,,sampai kena sound dengan AYU...ni gambar waktu beday Rayyan....nampak tak yang kaki mcm peha ayam tuh...semangat tul anak sedara aku tuh..yang sorang lagi mcm budak kung fu yang kat Tibet tuh...huh yang tu Mikael...kasi buli sama abang long dorang si Shakir...lagi terharu aku kat majlis tuh tetiba jek akak aku kuarkan kek beday for me...love u sis...aku memang tak tau camane nak balas budi akak aku yang paling aku sayng...yelah dah tetua nih kena potong kek lagi...huhuhuhu

3 comments:

Sidar S said...

bile bday akak?? epy belated bday..

Ayu said...

bestnye minah ni keje bejalan jerk..wei mana kasut vincci nak update katenye....cakap jerk..aku paham sgt dahminah nih..

Karatrade said...

nak balas budi senang je. besday akak ko nanti, ko bagi kek 2 tingkat. ni strategi sbnrnye. supaye bile besday ko plak, mesti akak ko akan bagi 3 tingkat. bergilir2 seterusnya. amacam? bijak? makasih. gagaga..